15 Temmuz 2011 Cuma

doktor doktor gezerim, halim nedir sorarım 14.01.2011

doktor doktor gezerim, halim nedir sorarım


birkaç gündür aynı başlıkta yazdığım gibi doktor doktor geziyorum. hipotiroidim için bugün kan aldırdım, göz doktoruna gittim ve 1 adet miyop gözlüğü sahibesi oldum. 
geçen gün de ensemde birkaç aydır varolan kızarıklıklar için gittim ve kremle ilaç verdi. kızarıklıklar da geçti gibi..
aslında yapmam gereken çok şey var. bir yerden başlamak gerek diyordum başardım sanırım. öğlen 4'e kadar uyumadığında insan kendisi için daha çok şey yapabiliyor. oh be! 
şimdi sıra entelektüel gelişimimi tamamlamak için birşeyler yapmakta. blog filan diyordum ya ...henüz konuları kararlaştırmadım fakat şu an içimde araştırma istediği var feci şekilde. elbette olmayanı bulamam ...belki de bulurum. bilmem..:)
gözlüğümü alınca ilk yaptığım şey epey uzaktaki bir dükkan tabelasını okumak oldu. geri kalan yolu annemin arabasına kadar sırıtarak yürüdüm(annemle gittik de). hatta annemin arabasına yaklaşırken gözlüğümü çıkarıp plakayı okumaya çalıştım. sonra tekrar takıp okuyunca o sırıtış daha da büyüdü.
allahım görüyorum görüyorum :)
sinemaya gidince altyazıyı görmek için en önde oturmak zorunda değilim artık :)
sürekli ensemi de kaşımıyorum. sağlıklı olmak gibisi yok valla :=))))


haa bu arada...bizim komşu annesiyle birlikte  oda camından ufo görmüş. uzaylılar çok mu yakın...annem de birkaç akşam önce çektiği ayın fotoğrafını göstermiş "ben de gördüm bakın " diye. inanmadığı için söylenmişler bir de...gördükleri ufo olabilir mi acaba ...
ben de göreyim ben de :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder