15 Temmuz 2011 Cuma

10.ocak.2011

yok başlık..

10.ocak.2011
dün gece erken kalkmak için saatimi kurdum. bugün kalkıp hastaneye gidecektim mesela. ensemde uzun zamandır bir kaşıntı var. sürekli de elim orada. sıkıntıdan stresten olsa gerek. aslında bu aralar pek sıkıntım yok fakat iş zamanından kaldı işte. kızarıklıklar da var fakat büyümüyor. öylece kaldı ensemde. gitmem lazım lakin sabah kalkamıyorum ki gideyim. 
bu duruma son vermem lazım. hayalet gibi vampir gibi ömür geçiyor. işsizlik maaşı için başvurmak gerek. 30 günü geçerse vay halime. e ona da gitmem lazım. böyle hayat olmaz ki ..sabahlara kadar otur. akşama kadar uyu.
en kötüsü göbek bağlayacağım yakında. zaten var. iyice büyürse hiç baş edemem. 
yapmak istediğim çok şey var aslında fakat yapabilmek için önce günü 12 saat yaşayabilmem lazım. sabah mesela 10 gibi kalkabilsem. gidebilsem mis gibi işlerimi halletsem. erken kalkmak belki beyin hücrelerimi de tekrar aktif eder de yapmak istediklerimi bir bir yaparım. 
neler yapmak istiyorum neler. mesela benim bir blog 'um daha var. bu blog -yani şu an yazdığım- azıcık günlük niteliğinde olduğu için öyle canım istedikçe yazıyorum. kardeşim hariç bilen de yok. o da unutmuştur bile:)
rahat rahat içimi döküyorum. fakat diğer blog için güzel planlarım var. elimdeki dergiler öyle bir hal aldı ki artık nereye koyacağımı şaşırdım. e onca da konu var ilgimi çeken. işte o blog' da bütün bu ilgimi çeken konuları başlıklar altında incelemeyi düşünüyorum. bana yeni fikirler için canlanma sağlayacaktır mutlaka. internete girdiğimde faydalı birşeyler yapmak istiyorum. facebook da bir kaç arkadaşla mesajlaşmak, skype' da sevgiliyle konuşmak...elbette bunlar çok keyifli..fakat madem internet bu denli hayatımın içinde bu durumu değerlendirmem lazım.
ne işime yarayacak, nasıl ve nerden başlayacağım bilmem. fakat bir başlayabilsem..bunun için de dediğim gibi kendime gelmem gerek. 
bak ya kuaföre gidip saçlarımı boyatacaktım onu da yapmadım. çizelge ya da küçük bir defter alıp ne yapacağımı yazmam lazım ...böylece her bir amacımı gerçekleştirdiğimde bu beni motive edebilir. evet.
yapmam lazım artık. evde oturduğum sürece yaptığım en güzel şey kitap okumak oldu. bol bol zamanım oluyor bunun için. ama ne zaman!! gece sabaha kadar....
pff :))
uyan artık uyaaaaaaaaaaaaaaaannnnnnnnnn..gaflet uykusundan uyan..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder